Followers

Wednesday, April 6, 2011

suda miliki ^_^

dalam pukul 5.45petang tadi akak aku tunggu
aku kat bawah apartment die.die ajak ak pegi
tngok movie.die ni memang kaki wayang gile
ah. abes semua crite die nak tengok.time tu
die baru balik dari keje n her husband balik
lambat skit.so ade jela plan die nak watpe.
aku cam biase la.ikut jela.haha!

kreeekkk.....
pintu kreta dia aku bukak.pastu aku tengok
ade bungkusan pos laju atas seat.
warghhh,,my bag dah sampai....teramat la
seronok.rase nak lompat laju2 tanpa henti!
hikhik.otw ke alamanda,even amik mase tak
lame pon,aku terus bukak bungkusan tu.
omg,,suke2....terus text my yayang...

"abang,bag tu dah sampai....suke sangat..."
ha lebih kurang camtu la aku mesej c die...
ape lagi,terus pakai wat pegi alamnda.haha!
ok ni la beg nye..



                                                            tadaaaaaa..... ^_^

                                                       tali panjang... :)

memang seronok la aku dapat beg baru ni.nak-nak
orang tersayang yang bagi.hehe. thanx a lot dear..
i love you soo much!! laen kali boleh blanje lagi
kan?hehe. aesh,,tak tahu la nape sekarang aku
begitu taksub ngan kaler merh.kalau boleh semua
nak merah...weeee... ^_^

sekarang ngah tunggu someone beli barang kaler
merah ntok aku.hehe. suke2... tak sabar nak
tunggu.. nanti yea saya bagitaw apakah benda
alah tu.haha. ok la bye!

p/s: sedang bace bab 3 pengajian islam.hehe. wish me luck!

No comments:

Post a Comment