Followers

Monday, April 25, 2011

di situ lagi !

salam semua.

wargh...catat sejarah kot semalam aku tak
online langsung.haha! ceh,baru sehari dah
kecoh ! muahahaha lantak aku la. : p

pasalnya semalam en.yayang tak kerja.
dan seperti biasa dia mesti spent time
ngan aku. hehe cuke,cuke! siap lompat
katil sampai jatuh. ^_^

ok la. kitoerang plan nak maen bowling.
act aku yang ajak. die rasa tersangat heran
dan tanya aku banyak kali.

"eh,,betol ke u nak maen bowling ni??
rase tak percaya pulak. "

aesh,,betol la... aku nak maen.bukan apa,
setiap kali die ajak aku maen,mesti macam2 alasan aku
bagi tanak maen. kalau aku maen pasti konpem
masuk longkang.muahahaha. malu siot!! *_*

aku pon tak tahu nape aku boleh mimpi nak maen
benda alah tu. haha! maybe pasal abes movie kat
panggung aku dah tengok kot.muahaha.

dan seperti biasa tempat yang akan dituju adalah
alamanda. aesh,,muke ko lagi ke myna kat alamanda
tuh??? haha tu je la mall yang paling dekat ngan rumah.
aku tak suka pegi the mines.ntah,macam basi je aku tengok
mall tu. kahkah jahat gile mulut aku dowh!

aku pegi dating 2orang je. my sibling tanak ikut. ahh lantak
lah maen 2orang je. takde la malu sangat aku rase nanti.hikhik.
time maen bowling tu kiteorang gune nama teddy masing2.
hehe. die gune name CEK LAT dan aku pulak gune name
kreammy.. hehe.


                                          yeay,,kreamy menang!! hahaha


past maen tu,ibu jari pon dah bengkak, tetibe akak aku
mesej aku. tanya aku ada kat mane. dieorang pon mai
datang lepak situ pasal astro kat umah tak boleh tengok.
biaselah kalau hujan,mesti tak boleh tengok. aesh,, buat
rugi bayar je. -_-


kiteorang lepak same2 jap. pastu akak aku blah ikut
husband die. just adik aku je follow aku dating ngan
en.yayang. past makan,pegi makan lagi,pastu makan
lagi. muahaaha asyik makan je keje semalam. mane
tak gemuk myna.hukhuk.


                                          choclate banana waffles,yummy!!

                                           ice creammy... like my teddy's name!hehe


past boring ngadap muka alamanda,kiteorang pegi lepak
kat jambatan yg cantik yg ade kat ptrajaya ni.. amik la
gamba sekeping dua. pastu time otw balik, jumpe jambatan
cantik lagi. pastu amik gamba lagik.haha seryes takde keje
budak2 ni.


 


pastu kiteorang pon balik umah. past anta aku ngan adik aku,
en.yayang pon balik pj.. seryes aku rase penat + mengantok
sangat semalam. aku pon tak tahu nape. dan catat sejarah lagi
pasal aku tido awal semalam. hahaha.

ok la,bye!

p/s: naseb baek tak terkencing dalam slua semalam pasai dierang
asyik buat lawak je ! ^_^

No comments:

Post a Comment