Followers

Thursday, April 21, 2011

1st week cuti sem !

salam semua.

dah nak seminggu cuti sem aku.aku pon tak tahu
aku buat apa.haha. nak tulis new entry pon cam
malas.tapi ada la orang2 tanye aku camni.

"eh,,ko tak tulis entry baru ke??"

upss,,ade orang bace jugak blog aku ni rupenye.
haha.anyway thanx pada silent readers sebab bace
blog aku yang ntah pape ni. ^_^

meh duduk dekat2 sikit ngan cikgu.cikgu nak story
ni.hehehe.(praktis awal2,nanti xdela kekok bahase
kan diri cikgu!) c|:

ahad lepas,,rumah abang aku ada buat makan2..
kakak ipar aku tu orang jawa. adat dierg ni kalau
pregnant dalam 4bulan,ada buat lenggang perut.
aku tak tahu camne lenggang perut tu. en.yayang
la datang amik aku lambat & adik aku bangun
lambat. so kiteorang tak sempat la tengok camne
upacara tu. sampai2 orang dah abes makan.


                                             angah,kak rini & anak sedara mereka ^_^

nak buat camne.sabar jela. tapi kiteorang spent
time lama kat sana. weekend aku best gak ahh
pasal sabtu klua ngan BFF aku and sabtu spent
time ngan en.yayang n my sibling.

kiteorang tengok crite scream 4 ! perghh memang
best gile ahh cite die. banyak kali kot aku menjerit.
adik aku pon jerit gak.haha klaka kot dak laki jerit
sekali. aku syorkan korang pegi la tengok crite tu.
memang seram dan kejam gile ahh crite tu.


                             dari kiri: adik aku yg jerit tu. hehe.sblah plak abg ipar aku

                                                    crite yg wat aku jerit2 !


isnin sampai harini,, rutin harian aku bosan gile kot.
bangun dalam tengahari,ngadap lappy, mkan, solat,
n camtu je. bapak bosan dowh!! -_-

ntah camne,hari ni aku rajin nak masuk dapur.
haha! aku benci gile. en.yayang keje langsung
tak ingat aku. langsung tak mesej aku. tengok ah
nanti. kalau aku keje,aku tanak gak mesej die!
haha dendam gile aku. (gurau je yang..hehe)

past buat senaman, terus online.bukak myresipi.
tetibe nak blaja buat tomyam.haha cian aku,
baru jinak2 nak blaja masak.huhu.dan kerana
terlebih rajin dan terlebih bosan,,dalam mase
sejam aku siap masak tomyam,nasi,telor dadar
and kek batik! haha. tak sangka jadi gak aku
buat benda alah tu semua.muahahaha.

                                                             tomyam yang sangat pedas.huhu

                                          kek batik.sape nak?hehe

pastu petang pulak akak aku ajak pegi tengok
wayang.aesh,,wayang lagi. aku tak kisah sebab
die yang bayar.hikhik. kiteorang tengok crite
the roomate. crite die boleh laaa... korang pegi la
tengok.harini 1st day ditayangkan.

crite die camni.sara ni baru masuk kolej baru.
roomate die nama rebecca. ntah nape la rebecca
ni take care gile babi kat sara ni. pulak sanggup
buat apa je kat sara. memang pelik ah perangai
rebecca ni. die tak suke gile orang laen rapat ngan
sara. ntah lesbian ke ape ci rebecca tu. kalau nak
tahu cite die camne,ending die camne,pegi la tengok
weekend ni yea.

                                                               heroin yg sgt cute :)

ok la anak2 murid semua,setakat ni je cikgu story
untuk kali ni.hehe. esok cikgu story lagi.

ok bye,jangan nakal2 !

p/s: sekarang aku ngah sakit gigi..wuwu T_T

No comments:

Post a Comment