Followers

Saturday, April 2, 2011

alasan bila KANTOI !

salam semua...

hari ni sabtu yang paling membosankan.
orang yang biasa bawak saya jalan2
every weekend,,kerja pulak arini.
xpela,,selamat bekerja yea sayang!

okey la.kerana bosan tak taw nak buat
apa (woiii STUDY la !!) aku layan crite2
yang ade kat astro warna. time tu crite
ZIZAN SHOW. boleh try tengok kat
SINI. so tetibe je aku dapat idea nak
tulis apa entry kali ni.hehe.

APAKAH  ALASAN YANG AKAN BAGITAHU 
LECT ANDA PABILA ANDA KANTOI 
TERTIDO TIME KULIAH??



ok,antara yang boleh kita bagi alasan adalah:

  • maap puan, semalam buat asgmnt tu pasal tertido tadi
  • eh mane ade saya tido, saya fokus kot puan ajar apa tadi
  • yeke saya tido??
  • saya kene tido dulu puan,baru boleh fokus pada study
  • ala puan tido tak pernah pun saya marah !
  • saya tak tido la puan,saya tgah pkir jawapan pada soklan tadi
  • eh,,saya tengah baiki meja ni ha,,tercabut skru la plak
  • saya try letak kepala atas meja je puan,mane ade tido..
  • semalam roomate saya gaduh ngan bF die dalam hp..
  • eh saya ingat ade dalam bilik tido saya tadi..hehe
ha tu la sedikit sebanyak yang boleh ak bagi tips kat korang 
kalau terkantoi tertido dalam kelas...act,,ak da penah bagi
salah satu reason yg ak gtaw tu kat lect ak.haha! korang boleh
try praktis kalau nak.kalau xnak abai kan jela.sebab tak penting,,
tak masuk exam pon.haha.ok la bye!




p/s: aku xsentuh buku lagi ni...final exam da dekat! -_-

No comments:

Post a Comment