Followers

Tuesday, April 12, 2011

selasa pulak !

ok la.story kali ni pasal ape yang terjadi sepanjang harini pulak.

malam tadi time lepak kat mali corner kiteorang ade plan
nak pegi jogging.maklum lah masing2 badan makin naik.
so kire nak mengurangkan lemak ah.takde la asyik tambah
lemak je.muahaaha!

"e tak suke la.gemuk macam kambing!"

hehe.act,,aku memang suke sebut word camtu.orang pon naik
heran.sampai ade orang pernah tanye aku."eh kambing gemuk
ke??" muahahaha,,lantak korang la,korang pkir la sendiri. tu
saje je aku gune perumpamaan camtu. ok la, sambung cite
balik. plan nye awal pagi ni nak pegi jogging la kat taman
jaya kat area pJ ni. so aku kunci la alarm kul 8pagi. tapi
time bngun solat subuh tadi hujan kot. so peratus nak sambung
tido balik adalah sangat tinggi.muahaha.bile kul 8pagi tu,,
alarm aku tu terus ah memekak. tanpa was2 aku terus tekan
stop n smbung tido.muahaaha.pastu en.yayang pon xde pulak
nak kol aku kejut bngun.time tido tu aku pkir,ahh die mesti
ngah lena tido gak ni.kehkeh.

dua jam pastu,, aku terus tersedar.tu pon sebab aku mimpi
bapak aku pukul aku. hahaha tak logik n tak best langsung
mimpi camtu.muahaha. pastu terus tengok hp.alamak,,ade
4miskol la dari orang bese kol aku.huhu.

"sorry yang, tak sedar u kol tadi."

pastu die pon kol aku balik.die tanye baru bangun ke?
ahh tak yah jawab la,dengar suare aku cukup la dah
tahu jawapan nye kan.muahahaa. aku tanye die,pegi
jogging tak?die kate pegi,jongging atas katil. haha aku
da agak!

so aku pon bersiap2 la sebab nak pegi mid valley.
nak cari kasut keje baru die la. ok la kawan2,kalau nak
tahu mid adalah mall yang ketiga kami akan pegi untuk
cari kasut orang tersayang tu. -_-

pulak kiteorang saja nek KTM YANG ***** sebab
aku nak blaja cara naek nye camne.so nanti bile nak
pegi kL sorang2 reti dahla.xdelah jakun sangat dan tak
mengharapkan si dia sangat.huhu.

                                                          buat2 senyum mase tunggu ktm


gggrrrr....aku paling benci bab2 menunggu ni. jadah betol
la nak kene tnggu berjam2 ktm sampai depan muke.huhu.
dalam pukul 1tengahri sampai la kat mid.first sekali terus
langkah kaki ke oasis foodcourt.lapar dowh. before
jalankan misi,kene isi la perut dulu. makanan kat situ best
gak ah sposen dua.huhu.

bile perut kenyang barulah hati senang kan.hikhik. so cari
la benda yang nak cari tu. punye la bnyak kdai yang ade kat
mid tu,,kedai kasut ntok lelaki xde sangat kot.aku dah mula
penat time tu. xpela,aku sabar je layan kerenah die.DAH-
SEJAM-CARI-WEH-TAPI-TAK-JUMPA-JUMPA kasut.

ggrrrrrr.....

last2 amik keputusan BALIK RUMAH.and sambung misi cari
kasut di sunway pyramid lak. naseb baek sunway dekat je ngan
umah kiteorang.oppss,,i mean area umah sewa aku dan umah
fmly die.hehe.

past solat asar kiteorang gerak pegi ke sunway.ok yea kawan2,
ni mall yang ke empat kiteorang pegi cari. -_-

                          

                                                     eh,sejak bile aku suke buat peace ni??


naseb baek banyak ade kedai kasut lelaki...so kiteorang pon
cari punye cari,jalan punye jalan satu pon die tak berkenan.

YAYANG,WHY U TERLALU CEREWET NI?? uwaaaaaa!!!
aku dah mula rase penat,bengang,letih,pening pale,nak muntah,
semua ade la time tu. tapi naseb baek aku ni jenis awek yang
baek dan penyabar.hikhikhik.(tangan ke bahu,mate ke atas)

kerana dah penat, lepak kat mcd jap.eh bukan kejap,lame.
hehe. makan,gelak2,kutuk2, ushar orang dan stress aku
tadi beransur pegi dari hidup aku.








sejam after tu,pegi cari lagi kasut. dan cari lagi.dan cari lagi.
(naseb baek aku tak muntah!) and the last place,kiteorang
masuk jusco. memang cun ah kasut tu,hrge pon cun gak.
kire die berkenan la. tapi aku dah tak larat gile dah time tu.
aku suruh die pegi usha yang mane nak,aku lak tggu die
sambil dduk kt kusi.nseb baek ade kusi! LEGA jap!

pastu die datang kat aku. ngan suare sayu die kate camni.
i rase xjadi la beli kasut baru. cube u pkir, myb ujung bulan
ni i nak stop keje,so watpe i beli kasut baru. i pon xtaw
lagi kat mane i keje after dgree nanti. ahh lebih kurang
cmtu ah die cakap.

dan tetibe je aku nanges.eh,,nape aku nanges ni?? seryes
ah,aku tak tahu pe perasaan aku time tu. sedeh,kecewa,penat
ahh semua ade la. tapi die pndai psiko aku. die wish thnx sebab
sudi teman die cari kasut n last2 xjadi beli,n die pujuk aku ngan
nak blanje aku beli kasut baru. ahhh,, aku dah xde mood weh!
time tu aku rase nk balik umah, lepak atas katil aku.huhu.

so kiteorang pon balik la.die ajak aku pegi makan n lepak jap
ngan member die.ahh,,tanak aku.kaki aku rase nak tercabut
dah ni.ngan poning pale lagi ni ha. akhirnye aku selamat smpai
umah dan sedang menulis blog sekarang.hehehe.itu lah kisah
aku sepanjang en.yayang cuti 2ari tanpa gaji...

thanx dear bawak pegi jalan2 sampai nak patah tulang kaki i..


ok bye!

p/s: bagus myna,anda tak study lagi ntok paper khamis ni! -_-

No comments:

Post a Comment