Followers

Thursday, April 21, 2011

cek lat !

salam semua.

18april 2011 hari tu genap 2tahun hubungan aku
dengan en.yayang. so last week time aku pegi
sunway pyramid yang aku story kat [ ENTRY NI ]
aku amik kesempatan beli something ntok adiahkan
kat en.yayang.

aku tak tahu nak beli apa. last2 aku pegi famous amos.
act aku dah lame pegi usha kat situ. sebab cantik,cute
la kalau nak adiahkan kat someone.

rambang mata jugak nak pilih tu. siap member2 aku lagi
tolong pilihkan sekali.haha. lastly aku beli teddy yang pakai
topi sambil pegang bunga & coklat. cute sangat teddy tu.
aku pulak yang naek geram.haha.

sok nya time otw pegi kenduri umah angah,aku suprisekan
die. time tu die tengah isi minyak. so aku amik kesempatan
tu letak bungkusan atas seat die. time die bukak pintu,,
die agak terkejut la. aku prassan kot muke die ngah
tersengih2.haha! act time tu kiteorang ngah gaduh. aku
bengang ngan die pasal lambat amik aku. haha.

kerana die terlalu busy keje & kiteorang jarang mesej,,
malam tadi barulah kiteorang bincang nak bagi name
apa kat teddy die tu. macam2 name duk pkir. koky,
coky, atan, semak, dan mcam2 lagi la. last2 die bagi
cadangan name cek lat. amik dari coklat. haha. memang
aku gelak sakan la. klaka gile kot name tu. so ngan
kate sepakat yg membawa berkat teddy tu pon dapat
la name..hehe.


                                                     inilah cek lat yg pegang coklat ! ^__^


semoga u jage elok2 taw cek lat tu. dan makan coklat
tu 1day before expired date taw.haha!

ok bye !

p/s: i love u dear <3

No comments:

Post a Comment