Followers

Saturday, April 9, 2011

sabtu tanpa en.yayang !

salam semua..

hari ni seperti sabtu yang lepas weekend aku tanpa en.yayang..
nak buat camne...die terlalu busy keje mengalahkan perdana
menteri..hehe.(jangan marah ye sayang!)terpaksa keje kuat
la sebab nak masuk minang anak en.azhar kan!hikhik.dah mula
gatal la tu cik myna ni. ^_^


                                                       bila la saat2 camni? weeee :p


 laxxx luu.....masih muda lagi...

at least dah ade degree, da ade lesen krete,da ade krete sendiri,
da ade sijil kawen,da dpat keje gn goverment baru lah boleh
kawen kan....perjalanan masih jauh lagi cik myna oiii...
baek pkir nak jawab ape exam isnin ni dari pkir bab nk kwen.
haha.ahh,,ignore je la exam tu. nak tak nak kene jawab jugak
nanti.huhu.

ok la.sekarang nak story ape yang berlaku hari ni. sebab da lama
tak maen story moly kat sini.hikhik. dan jugak supaya en.yayang
jeles bile bace entry kali ni.muahahaha.(sile jeles yea mF ^_^ )

seperti biasa aku bangun dalam sekitar 10pagi.opsss,, kantoi!
xboleh buat menantu betul aku ni. arap puan zaharah ( erk,,betul
kan nama ur mom??) dapat trime aku sebagai menantu die nanti.
eh,,pehal aku asyik cakap pasal kawen je ni?? aesh,,tolakkk
ke tepi dulu.huhuhu. act,,dalam kul 9pg aku dah bukak mata separuh.
sebab en.yayang wish morning kat aku...tengah2 tido tu boleh pulak
sengeh sorang2..pastu terus berangan pasal kawen..tu pasal terlajak
sampai kul soploh tu.aesh,,pasal kawen lagi.hahaha!

adakah itu semua tanda2 aku kan tamat zaman bujang??muahahaaha!!

ok2..seryes balik. dalam tengahari camtu aku tolong along masak.
first time buat nasi ayam.alhmdlh jadi.hehehe.best lak tu. time mama
ade kat mesia tanak blaja masak.bile mama duk jauh baru terhegeh2
nak blaja masak.huhu.


petang lak pegi lepak kat alamanda.act today nak pegi jalan2 kat jalan
tar.tapi pasal ade perkara yang tak boleh di elak kan so xjadi.iAllah pegi
sok.hajat di ati nak cari pashima.owhh i likeeee...


                                                                   ini pashimina


pastu lepak kat jambatan yang cantik kat putrjya ni..
syok aw lepak kat sini.tenang je tempat die.pegi cini pon sebab
along yg gedik nak amik gamba letak dlam pesbok die.hahaha.
jom layan gamba jap!






lepas lepak kat situ,kiteorang pegi Abdullah Baginda..
pasal driving skol.aku kan nak amik lesen krete cuti sem ni.


muahahaaha.21taun baru gedik nak amik lesen.huhu.tu pon
sebab rase diri ini bnyak nyusahkan orang. T_T . aceceh,,
tetibe lak buat2 sedih. dulu rase takut sangat nak amik lesen
krete.ntah nape sekarang rase teruja lebih pulak.haha!
tapi tutup ler pulek opis die tu...smpai kul 6ptg je bukak.
hampeh tol!

pastu terus balik rumah kerana masing2 da penat.sampai
umah,,baru on9 10min,,tetibe fmly on skype.omg,, miss
them so much!!!terharu sangat tengok muke abah.wuwuwu.
pastu skype ngan dierg sampai kul 2am. da mantok -_-

cian en.yayang.trus dilupekan.huhu.aku mesej die,,dah tak
reply.sah2 da tido.huhuhu.cian die..ok la,,aku pon dah
mantok.sok nak kene bgun awal sebab nak pegi shopping!
hahaha.semangattttt.~

ok la all,,bye nite.

p/s: yayang,,i miss u so much.. family d sane,,tak sabar tggu
korang blik mesia 2ari before raye nanti.yeayy!!!

No comments:

Post a Comment