Followers

Sunday, April 3, 2011

cantik kan beg ni !

agak blur sikit sebab copy dari fb



ahhhhhhhh........!!!!
nak jerit dulu sekuat ati.hehe.seryes aku memang da 
jatuh hati ngan beg merah ni.dah hampir sebulan aku duk cari2
beg yang kaler merah...semua yang tak berkenan d ati & mahal.
aku ni jenis xsuke sngat beli bnde2 mahal.rase membazir pulak.
haha.lagipun aku ni jenis yang suke asyik shopping je kejenye.
so tak perlu la nak beli barang2 yang mahal & berjenama.
asalkan benda tu cantik & buat aku tertarik suda...ni 1st time aku 
nak beli secara on9 ni...yela beg yang ade kat pasaran sekarang 
semua cam hampeh je! -_-

so yayang,,ni la beg nye...kate kan cantik taw! ^_^
anyway thanx a lot dear,, sebab belanje i ntok beg 
yg buat i separuh angaw ni..haha.
nanti bile i da keje,,i pulak yg blanje u...hehehe.
ok bye! 
p/s:tak sabar ntok menunggu :p

No comments:

Post a Comment