Followers

Tuesday, April 12, 2011

our monday !

uwaaaaaaaaa!!!!!!

seryes penat gile sekarang.gile pon tak penat camni sekarang.huhu.
ok,,jom ikuti kisah hidup aku dalam mase dua hari ni.

ok lah,kite mula pada awal pagi isnin. semalam aku bangun agak
awal sebab nak wat last revision untuk first paper final exam sem
khas 2 ni...malam before tido tu,,aku dah bagitahu en.yayang
aku nak pegi kolej awal sikit.takdela kelam kabut nak masuk
dewan exam nanti. dalam pukul 8pagi, aku kol en.yayang
untuk kejut bangun.

'sorry,the number you..' ahhhh,tak perlu tunggu lame2 nak dengar
die cakap.aku dah tahu hp die time tu OFF! tanpa aku pikir pnjang,
aku kol umah die. tak angkat.aku kol lagi. tak angkat jugak. kol
lagi. tak angkat jugak. aesh.aku dah mula rase bngang ni. jam dah
pukul 8suku time tu. bengang jugak la aku.jangan la buat hal tak
bangun.aku exam kot hari ni. last aku tekad jalan kaki pegi umah
die.dalam waktu yang sama aku asyik kol je die.last2 die angkat.
die baru kate helo,aku dah mula bebel.haha cian en.yayang! tapi
time tu aku xkire cian xkcian. sebab hati tengah panazzz gile time
tu. so aku tggu die sampai ngan sabar.

10minit berlalu. aesh die ni.mane nye. aku try kol umah die, die
angkat.die boleh suruh aku sabar.die tak tahu ke time tu dah
pukul 8.40pagi.uwaaaaaaaaaaa.aku exam kul 9 weh..... aku dah
mula nanges sebab terlalu cuak.rase nak tampar je muke die
tanpa henti bile die dah sampai. 5minit past tu die pon sampai.
aku langsung xpandang muke die.kalau pandang lagi naik darah
aku time tu. dalam pukul 9 tepat2 sampai la kat kolej.naseb time
smpai tu aku tengok dak2 kelas aku baru nak naek ke dewan
exam. fuh,lega rase jap.alhmdh. aku ingat nak diam je,xnak cakap
langsung ngan die.yela kire mogok ah.muahahaha. tapi bile die bagi
pen ntok aku jawab exam,wish gud luck kat aku,,jadi terharu la pulak.
terus jadi cair.perasaan marah gile babi tadi sampai nak tampar die
tanpa henti tu hilang camtu je.muahaahha.

naik je ke dewan,ade clasmate aku yang agak becok skit mulutnye
tegur aku. "eh myna cam ustazah la,hehe" . aku dahla hangin dari
pagi tadi lagi.pastu die cam ejek aku pulak.e karang die pulak yang
kene penampor ngan aku. aku pon trus menjawab. " ahh,ko diam
ah wani. aku bad mood sekarang!" past tu aku terus blah dan masuk
dalam dewan. masuk je terus jawab.alhmdh aku smpai tepat masenye.
kalau lmbat mesti kan buat aku jadi gelabah gile babi pastu tak boleh
nak fokus langsung.huhu.

bile abes exam,,keluar je pintu dewan ramai betul orang duk panggil
aku. pasal prob member2 la,pasal MPP la, pasal gosip la,ahh macam2
la. maklum la,, time kat kolej jela boleh dierang jumpe aku,,yela aku
kan duk sorang2 dah sekarang.huhu.ahh,lantak la ngan semue tu!

tengahri tu,en yayang datang la amik aku. past angkut sisa barang
yang tertinggal kat umah lame,die ajak aku pegi lepak curve.
(ala nak pujuk aku pasal pagi tadi la tu.muahahaha!) pegi makan,
cari kasut keje baru die tapi xjumpa2,pegi tengok wayang cite
THE GOST MUST BE CRAZY yang TAK BEST LANGSUNG!
dan pastu balik. mandi dan solat maghrib jap,pastu klua lagi. teman
en.yayang pegi klinik amik MC. tapi doctor yang lahanat tu tak
bagi pulak. biasela keling kan anti melayu. 1mesia konon!puihh!

pastu pegi makan kat MALI CORNER..owh i likeeeee....hehe.
my febret....(tangan ala2 usop antu kak limah tu.hikhik).makan,
lepak2,pastu dalam kul 10setengah aku sampai rumah...duk
online,ym gn en.yayang, bace blog pebret aku and the last thing
dalam pukul 1pagi aku pon tido...zzzzzZZZZzzzz.....

ok la,,sambung pade next entry. daaAAaa....

p/s: xde gamba kali ni.malas nak upload -_-

No comments:

Post a Comment