Followers

Saturday, April 23, 2011

movie again !

salam semua.

kerana da boring asyik mengadap alamanda,
dan alamanda pon dah boring tengok muka
aku, kali ni aku pegi lepak kat IOI mall,
puchong. kalau jalan tak jam 10minit dah
sampai kot. tapi sape tak tahu kan puchong
tu always jam. aku pon tak tahu manusia
kat sini tido ke tak. hahaha. asyik ade je
kat tengah jalan.


                                            gamba ni aku gune jadi profile pic kat fb :)


masa otw tu hujan tengah lebat jugak la.

tetiba

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

GEDEGANG!!!!


ada sorang uncle naek moto jatuh kat tepi
kete kiteorang. memang kecian gile uncle tu.
abes barang2 yg die beli kat tesco berterabur
atas jalan. memang lahanat la kete yang langgar
uncle tu. dah la langgar,, pastu lari pulak !
aesh,memang tak bertanggungjawab langsung !

memang kesian gile uncle tu. naseb baek die
tak luka parah. lantak la die cina pon, tapi die
tetap manusia gak. ehh,, nape aku emo sangat
ni?? haha. takdela,kite mesti ade sikap empati
dalam diri kite.huhu.

da ahh,,bukan pasal uncle tu aku nak story
sebenarnya.haha. act ni first time aku jejak kaki
ka IOI mall tu. erm best gak ah. pasal cinema kat
situ besar gile kot. besar dari kat curve,ou, sunway,
tS dan etc. siap ada escalator tu dalam cinema.
haha! bapak jakun aku dowh.


                                                   menambah lemak lagi. hukhuk

                                                     dalam toilet pon menyempat.haha!


ok la. kali ni movie yang aku tengok RED RIDING
HOOD. bagi aku memang best ah cite ni. pasal
hero nya hensem gile! sampai aku rase tanak klua
dari hall tu even dah abes. muahaaha siot gile aku.

                                          cinema yang bertingkat2. arghh gemuk gile aku!!
                                            nila escalator yang ada dalam cinema tuh

aku syorkan korang pegi ah tengok cite tu.
memang best ah. aku tak tahu nape kazen aku
kate tak best cite tu. mesti time kecik2 dulu die
tak suke tengok cite red riding hood tu.haha.

ok bye ! 

p/s: cardigan merah yang aku pakai tula barang yang someone
nak bagi tu. yang aku story dulu

2 comments:

  1. Whaaa myna dah tengok Red Riding Hood ! tak tengok lagi .. jealous =P

    ReplyDelete
  2. hehe. ruun pegi la tengok.
    best cite tu. nak2 hero die
    yang hensem gile! ^_^

    ReplyDelete