Followers

Monday, May 30, 2011

syukur alhmdlh !


salam semua.

pagi tadi time dalam kelas aku tak boleh
fokus sangat. pasalnya result sem lepas
tengah tunggu aku kat luar kelas tu.

"aduh....cuaknye rase....."

pulak lect yg ngaja sekarang dia ajar aku jugak
last sem. tetibe die tanye camni.

pn.N : amalina, awak da amik result?

cik M: belum lagi puan. cuak gak saya rasa sekarang

pn.N: alaa janganla risau sangat. yang penting nanti
          awak kena belanja saya pizza ke,mcD ke...

cik M: hehehe. boleh je puan... ( tersengeh cam kerang busuk)


adeh..lega bertambah cuak past lect tanya aku camtu.
abes je klas, terus pegi tempat amik result. dalam hati
memang aku tawakal abes kat Allah SWT...

bismilahirahmanirahim......

aku bukak sampul surat yang ade result tu dengan hati yang
tenang. kalau gelojoh sangat nanti magrain pulak aku.muahaha.

alhmdlh!

tetiba air mata aku jatuh berderai. ya Allah syukur alhmdlh.
result yang tol2 wat aku suprise. 3. 84.

terus kol mama even time kat tempat mama baru kul 7pagi.
sembang siap nanges2 bagai lagi aku. pulak mama wish
tahniah. memang terharu dowh.

pastu kol en.yayang. adeh, tak angkat la pulak. so just text
dia, akak aku ngan adik aku. abah pon ada wish tahniah.
omo, terharu nye... huhu

pastu terus wat sujud syukur. syukur alhmdlh ya Allah !


ok,bye!

p/s: tq much2 en.yayang belanja pizza tadi.. semoga u
bertambah rezki...^_^

No comments:

Post a Comment