Followers

Monday, May 23, 2011

apa tu 'law of attraction' ??

 SITUASI PERTAMA
"eh, aku baru je duk teringat kat ko,
ko terus kol aku. ko ni cam tahu2 
je aku ngah pikir pasal ko"

SITUASI KEDUA
 -i miss you-
"lowh aku baru nak text dia, nak kata
rindu kat dia. dia cam tahu2 je perasaan
aku kat dia camne..."


SITUASI KETIGA
Ahmad: alamak, tertinggal la pulak buku teks
sejarah.
cikgu: ha Ahmad, awak tak bawak buku teks
sejarah yea ??






salam semua.
korang pernah lalui semua tu ??
ahhh tipu la kalau kata takk.....
kita mesti terpikir camni, "eh camne dia tahu 
aku ngah pikir ni?? ntah2 ada bela hantu ntah... "


okey okey.
tu bukan ada bela hantu, jembelang,ahli nujum or wateva.
tapi tu lah di nama kan LAW OF ATTRACTION!



amazin rite??
semua tu kuasa Allah SWT..tak de yang akan
menjadi mustahil. ekceli aku ada blaja benda alah tu
dalam subjek bina insan guru awal sem 1 dulu.
dah lama, tapi aku cukup tertarik ngan bab tu sampai
sekarang. sebab tu memang kita lalui dalam kehidupan
seharian kita.

sebab tu lah kalau orang nak tipu aku, aku boleh baca
pikiran dieorang.muahahaha.

The Law of Attraction simply says that you attract
into your life whatever you think about.  Your dominant
thoughts will find a way to manifest.  But the Law 
of Attraction gives rise to some tough questions that
don’t seem to have good answers.  I would say, 
however, that these problems aren’t caused by the
Law of Attraction itself but rather by the Law of Attraction
as applied to objective reality.
(steve Pavlina.com)


so moral nya kat sini, law of attraction ni memang wujud dalam
kehidupan seharian kita. sebab dalam realiti kehidupan memang
manusia sering berpikir dan pikiran kita semua adalah sama.

ok bye!

p/s: sebab tu orang kata, kalau kita rindukan seseorang,sebenarnya
orang tu sedang rindukan kita ^_^


No comments:

Post a Comment