Followers

Monday, May 16, 2011

hari guru !

salam semua.

sorry aku terlambat beberapa jam untuk wish.
anyway selamat hari guru pada semua pendidik
anak bangsa, bakal2 guru di IEYD,cikgu2 yang
pernah ajar aku dari tadika sampai sekarang
dan tak lupa juga pada diri sendiri. SELAMAT
HARI GURU,MYNA!! ^_^


aku lambat post new entry pasal harini aku busy
sikit kat kolej. pasal nya aku tengah buat kertas kerja
ntok sambutan hari guru peringkat kolej aku.
susah la sikit kalau jadi orang penting kat kolej
ni.muahahaha. tak sabar nak tunggu sambutan
tu nanti. nanti kalau aku rajin aku crite pasal
sambutan tu nanti.kalau aku rajin la! :D

aku rasa cam best je crite pasal sambutan hari
guru kat sekolah time kecik2 dulu.


time kat TADIKA.
- entah aku lupa la. aku pon tak ingat aku
sambut tak hari guru time tadika dulu.
muaahahaha siot gila aku!



time sekolah RENDAH.
- aku ingat lagi sampai sekarang. time kecik2
dulu mana pernah ada duit banyak2 dalam
poket. so dua hari sebelum hari guru, aku
semangat gila mintak duit dengan mama.
pasalnya nak beli hadiah bagi dekat cikgu.
so mama bagi la kat aku rm2. terus aku
kayuh beskal aku pegi kedai kat area rumah.
dalam kepala hotak aku asyik pikir pen je.


ye ahh, cikgu kan asyik guna pen merah nak
tanda buku kita semua. aku beli la 2batang
pen merah. seingat2 lupa aku, aku bagi pen
tu dekat cikgu pebret aku je.muaahaha.
tak silap aku kat cikgu Rafain yang ajar BM
n ckgu math yang aku lupe nama dia hape.
hehe. aku ni demand jugak ah. time tu aku
tak suka gila kat ckgu BI aku. teacher Zaharah
nama dia. garang nak mampos. disebabkan
aku tak suka dia, wish selamat hari guru pon
tak.muahaahaha kejam gila dowh! ntah2 die pon
tak suka aku.ahh lantak la!



time sekolah MENENGAH.
- kebiasaannya setiap tahun kat sekolah aku tu mesti
buat sukaneka. cikgu2 yang main. pelajar semua duk
tengok cikgu maen. ahh bapak boring dowh! baek
duk umah je tido.muahaha. so time tu ahh aku ngan
member2 ambik kesempatan duk tawaf satu sekolah
pegi ushar S.A (secret admire) masing2.hahaha macam
haram dulu! pastu before balik umah, biasa kelas aku
mesti buat jamuan sikit. ada yang bawak bihun, mkanan
ringan dan kek coklat wajib hado.haha. time tu memang
seronok ahh sebab makan sambil bergambo ngan member2.
time sekolah menengah pon sama. aku bagi hadiah kat cikgu
pebret aku je.alasan: jimat bajet okeyyyy.....huahahaha.



sekarang tak sangka pulak aku sendiri bakal jadi cikgu.
tahun ni aku kena handle ntok buat dinner sambutan
hari guru kat kolej aku. ni last ahh sambut ngan kawan2.
next year IAllah sambut hari guru ngan anak murid2 ku
semua.ahhh seronoknya! tak sabar rasanya ^_^



aku tak tahu nape, macam ada satu perasaan best je jadi
cikgu ni. nak2 orang panggil kita guna title 'cikgu' ! ahh
bahgia nya hidup.

ok la bye!

p/s: serabut betol bila teringat kertas kerja hari guru banyak
tak siap lagi. -_-

No comments:

Post a Comment