Followers

Sunday, May 1, 2011

dah takde mase!

salam semua.

pergh...sekarang dah pukul 3.13pagi( time aku
tulis blog ni) *yang ni pon nak bagitahu*hikhik.
aku tak tido lagi kot. awal pagi sok ada meeting
koot.... aduyai...

actly aku baru sudah kemas bilik yang aku sewa ni.
owh lupe nak bagitahu blogy,, cuti sem aku dah abes..
orientasi budak2 baru masuk ni lah dah rampas cuti
aku. grrrrrr****** nak buat camne,,aku orang penting
kat dalam kolej tu. *tangan ke bahu mata ke atas*
muahahaha.

tadi en.yayang amik aku kat putrajaya.. pastu kiteorang
pegi kL jap pasal maksedare aku nak jumpe aku. tapi
sampai2 je kat sane, maksdara aku tu tak boleh datang.
aesh,, time tu mula la nak menambah dosa aku sebab
nak maki hamun! apa boleh buat,SABAR jelah!

so nak pujuk hati,, en.yayang bawak aku pegi jalan2 kat
sunway. masa kat sana, ada sale gila babi kot. dahla aku
memang nak cari cadar baru untuk katil bilik aku ni.
omG ,, semua cantik2! dan murah! aku apa lagi,,jadi
rambang mata la duk pilih. muahaha. mana tak nya dierang
buat sale 80%!!

last2 aku pilih cadar ala2 'gugurl' *hikik* (gelak yang gedik).
ahhh perlu lah aku gelak camtu.muahaha. harga dia dalam
rm160. tapi ko taw,,harga dia just rm49.90 after diskaun!
owhh i likeeee... thanx en.yayang sebab belanja i.... next month
belanja lagi yea...hahaha! anyway i lurpe u! ^,^

                                 sila tengok cadar je.yang lain abaikan.hikhik.


owh alang2 aku dah gila duk menaip ni,, aku nak tinggal note la
kat sini. aku agak busy,,eh memang busy! minggu ni. so blogy,,
i'm so sorry! ada masa saya jumpa kamu lagi!

ok la, aku dah ngatok.bye!

p/s: eh korang,, sale tu abes 2/5 taw.sempat lagi pegi serbu ke sunway
pyramid hari ini!

No comments:

Post a Comment