Followers

Saturday, May 14, 2011

dah lama tak hang out ngan gugurl !

salam semua.

dah lama tak post new entry. ni semua salah
celcom broadband yang bangang ni. geram aku!!

dah la. aku malas nak pikir pasal tu. nanti hangin
dalam badan aku makin bertambah.huahahaha.

last week, aku nginap kat hostel. rumah member
baek aku,cik mumu. kebetulan si ika nak date
dengan pakwe dia. so die pon tumpang tido kat
situ gak. ekceli budak cute dua orang tu adalah
member baek aku sejak sem satu lagi. tak sangka
aku, tup tup dan tup tup sekarang aku dah last sem.
sekejap gila masa dowh. dan secara tak langsung
mati telah menghampiri kita semua. huhu.

hari khamis tu kiteorang takde kelas. so macam2
la duk planning. nak pegi tS la, mid la, klcc la,
oU la.... tapi last2 just pegi

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

                                             ye,di sini saja. jimat bajet ok.huahhaaha.


keluar je dari pintu taxi, kiteorang terus berlari pegi mcd.
sebab 10minit lagi nak pukul 3petang.hahaha. aku tak nak
terlepas cam kat sunway aritu. benci gila aku saat tuh.
ko tahu, nak dekat setengah jam aku beratur panjang
semata-mata nak dapat mcvalue lunch. sekali sampai
je turn aku, dieorang pon change seperti harga biasa
pasal dah tepat2 pukul 3petang. memang time tu aku rase
nak maki hamun,jerit dan semua ah. hilang terus selera
makan aku time tu. grrrrrrrrrrrrrrr ********

so kali ni aku bangga la pasal dapat jugak mcvalue lunch.
ala kat damansara ni tak macam sunway. kena beratur
panjang. pastu aku pening gak ah duk kira bil. tula akibatnya
kalau beli 4set tapi sorang je tukang bayar. dalam hati aku
nak je gtaw,, "ahh,, ko belanja jela kiteorang makan ni.
takyah susah2 aku duk kira bil ni.muahahaha"

                                            with maizah,roomate mumu

                                           dari kiri: cik mumu & cik ika

                                              camne nak kira bil ni? burn jela semua.haha!

pastu pegi tawaf curve,ikea,ikano n semua ah. bila dah penat
kiteorang saja gedik try kusi urut tu. best gak ah. geli pon
hado.hahaha. murah & senang je. mula2 korang duduk,letak
duit kat tempat letak duit, relax n last mesin tu kan urut kita.
dari kepala sampai la ke kaki. aku asyik gelak je pasalnya
geli.muahahaha.

                                                      ok,sila ikut step ini. ^_^

                                            camni ah kusi urut tu. hehe

erkk,,muka aku time tu aku tak nak upload. pasal
buruk benor aku nengok nya.muahahaha.
pastu kiteorang nak pegi beli tiket wayang cite kongsi.
tersangat la hampa pasal semua FULL! last2 tengok
fast 5 buat kali kedua. -_- naseb bek cite tu best!

                                                             mereka :))

                                                       dan saya : D

past abes tengok wayang, ika date sekejap ngan pakwe dia.
so aku ngan maizah bergamba la ntok menghilangkan
keboringan.haha.

                                                            ika <3 yeng

                                                                  gedik! haha
                                    sila cari benda yang tersembunyi.haha

                                                         mereka yang serasi :)

ok la.tu jela entry aku kali ni. penat ah aku nak upload banyak2.
hahaha. harap after ni boleh hang out camni lagi. kalau time keje
nanti lagi best hang out same2. takde la kurang bajet cam sekarang
ni.muahahaha. pepon harap friendship kita kekal sampai bila2.
aku sayang korang !

ok bye.

p/s: sakit gigi lagi.uwaaaaaaaaa

2 comments:

  1. panjaaaaang story... huhu^^
    lepas ni dah takde la korang sumer kat IEYD...
    sedihnyer..... ='(

    ReplyDelete
  2. hahaha.mesti ko penat nak baca kan?
    tu la weh...tak lama dah kat kolej..
    memang susah da nk jumpe bl da abes
    blaja nanti.huhu

    ReplyDelete