Followers

Sunday, May 22, 2011

join contest SENYUM!

tadi aku bukak album picture yang ada
dalam lappy aku.aesh banyak betol gambo
nya. penat nak carik gambo muke aku senyum
ala2 sweet ceria gituww.. ^.^

ekceli ada sorang blogger ni ajak aku join
contest yang dia buat. hadiah dia lumayan
la jugak. dapat camera woohh... senang je
kot cara nya. kita just SENYUM je.hikhik.
kalau lah aku menang,,















PANGGGGG!!!!!!!



seronok myna kena tampor?? muahahaha.
sila la jangan berangan wahai cik myna.
yang masuk contest tu semua alahaiiii comelnya
anda semua. nape lah aku ni tak comel n pandai
posing cam dierang??

tapi tak salah kan kalau cuba nasib... rezeki kita
ada di mana2 sahaja.. ^_^


nantila aku wat entry khas pasal contest tu.

tunggguuuu.........
ok bye!

p/s: sangat BENGANG ngan line tenet malam ni!!!

No comments:

Post a Comment