Followers

Wednesday, June 8, 2011

part time

salam semua.

baru ada kesempatan update new entry.
bukan apa, last week aku dah start keje
kat TASKA area selayang.. huhu.

tu pasal yang busy. agak stress jugak lah
aku sekarang pasal ni first time keje sambil
belaja. nak tengok asgmnt lagi, MPP lagi,
keje lagi..

aduhh,,pening!!

mental terus aku rase !  >.<

tapi bila berdepan ngan kids, hati aku jadi
tenang. lupe jap pasal semua masalah.
yela, muka dierg kan suci. tak de dosa cam
kita semua.muahaha.

aku rasa seronok gila bila dierg panggil aku
CIKGU! CIKGU! arghh bahgia betol aku
rase hidup time tu. hahaha.

ni antara muka anak murid aku yang majoritinya
alaaa cutenya korang ni yea....






arghh rindu betol cikgu kat korang semua..

jumpa lagi next week... =))

bye!

No comments:

Post a Comment