Followers

Sunday, June 12, 2011

dinner hari guru :)

salam semua.

tamatlah sudah dinner yang aih penat betol 
yang aku kena handle tuh. pepon berbaloi
la even penat dulu tapi happy kemudian :))

oppss lupa nak kasi tahu. dinner ni ekceli
sempena sambutan hari guru di kolej aku.
even lmbat hmpir sebulan, tapi kami tetap
buat.muehehe

ok la tanak tulis panjang. dinner ni buat kat
RESTORAN PUTERI,TTDI... alaa yang
kat erra fazira kawen tuh. aku lupa sapa
owner nya. tapi artis yg veteran la... : D

sapa2 yang nak buat event, tempat ni okey
la aku syor kan.. makanan kat situ memang
best taw.hehehe makanan tu yang penting ^_^


                                          tadaa.... tempat yang menjadi pilihan :)

baru sampai. aku tak sempat siap lagi

saya dah pon siap ^_^

dari kiri: kak akma, me, siela n kak ita :)

nombor yang bertuah: 131 ^_^

aku yang bertungkus lumus buat kaen rentang tuh.huhu

orang2 kuat di sebalik tabir.hehe

my bestie, ieka ! :)

time kerek! muahaha

time ni aku ngah tahan gelak.muhehehe

motif ??? HAHAHA

 cikgu2 yang cun! ^_*

kiss me, kiss me. muahaha!

buat2 je gaya ni. muahaha

setiausaha with presiden ^_^


before balik nyempat lagi.hehehe

entry kali ni banyak aku jamu korang ngan gamba.haha.
harap korang semua kenyang la.muhehhehe.
ni last year aku sambut hari guru kat kolej..pasalnya
aku dah abes blaja kat situ tahun ni jugak..
iAllah next year smbut hari guru ngan anak2 murid 
or kwan2 baru time degree pulak..aminnn...

ok la bye2 n nite2 semua :)

p/s: tema merah aku yg pilih pasal aku memang minat gila kat merah.hikhik


2 comments:

  1. dah mcm perhimpunan wanita UMNO je.... ngeh3...
    ape2 pun, mmg best....

    ReplyDelete
  2. hahaha. betul tu eun. tak sangka lak dierg smua dtang gn vouge2 gitu ^_^

    ReplyDelete