Followers

Saturday, June 25, 2011

itu tanda Allah sayangkan saya :)

salam semua.


mak aiyhhh lamanye tak update blog..
seryes sekarang busy gile babi macam
ahli2 korporat..muahaha.

last week balik tganu setelah sekian lama
tak balik.balik pon sekejap nak mampos
pasal nak rusher pegi kedah anta adik aku
masuk maktab. kerana terlalu busy aku telah
mendapat virus demam+ selsema. huhuhu.

dan aku tak tahu la kenapa sekarang macam2
perkara+masalah yang datang menimpa. yea aku
tahu tu semua pasti ada hikmah di sebalik kejadian.
Allah tak kan menguji seorang umatNya di luar
kemampuan seseorang hambaNya tersebut.

kadang2 membuatkan aku rasa sedih sangat dan rasa
tak kuat sangat nak hadapi semua ni. tengah2 serabut
ni bertambah pulak rindu yang teramat pada mama n
abah yang jauh di sana. RINDUNYEEEEE.....!!!!!

uwaaaaaaaaaaaaa !!! mama!!! abah!!!

saya tak kuat nak hadapi ni semua.... =,((

hari ni last aku balik umah sewa kat pJ. tadi melawat
en.yayang jap. 2mggu lepas die excident. ibu jari
kaki die patah. so aku la yg kene jumpa die. tu pon
kejap je. tak sampai 5minit :(

& dia sempat tegur aku. "kenapa u nampak selekeh
sangat ni? macam tak terurus?"

owhh en.yayang, ketahuilah yg aku sekarang berada
dalam zon stress yang melampau. aku dah tak heran
apa yang aku pakai. janji tutup aurat sudaa..huhu.

ok la bye. nak g nanges jap T_T

P/S: sila pegi jauh stress & kesedehan. saya tak suka kamu :(

No comments:

Post a Comment