Followers

Saturday, February 19, 2011

memujuk hati !

"sori syg harini kite tak dapat jumpa la...bla,bla,bla..."
"takpe...u rest jela kat rumah..." tu je yang aku mampu
jawab bila c dia gitaw yang sabtu kali ni kiteorang xdapat
spend time same2. UWAAAAA!!!!!!

sedey,
kecewa,
nak marah ( aku pon xtaw nape ak prlu mara),
merajuk,
sunyi,
sepi,
buhsan,
rindu,
semua ada aku rase time tu.

dalam pukul 6petang,,along dgan abg ipar aku ajak
kelua jalan2..warghh sronok gile time tu aku rase.
melompat2 atas katil sampai terjatuh! xde ah,,ak
tipu je.kahkah. terus aku lupe merajuk ak terhadap
c dia tu.dalam hati sempat ak ngomel sowang2...
"xpela u xnak bawak i jalan2,, ade orang lain boleh
bawak i..." ( haha saje bikin panaz bila yayang bace
status aku ni.kahkah!)

bertambah seronok+teruja+stim bila dierang ajak
aku makan & lepak kat ICE ROOM, BANGI...
mestila aku rase sedemikian sebab tu 1st time ak
kan jejak kat situ..hehe.














ice room, bangi















tiramisu cake (erm boleh laa~)



ni aku punye.. ice snow durian name die.hehe.


















ni along punye.ice snow blueberry.best!














mango pamelo telah menjadi milik abg mat..hehe














orang yang payung makan hari ni.hehe














makan sambil balas mesej c dia jap..hehe


erm moral of the story mkanan kat citu memang best
ntok makan.hehe. korang boleh cuba makan d sane yea..
tak rugi taw! caye la ckap mak ni nyah oiii...... =p

makanan ntok d makan bukan berakhir di ice room yea..
hehe. after solat maghrib kiteorang pergi restorant
A.HASAN di sekyen 7,Bangi.. kat situ makanan yang
pemes ayam kampung.perghhh,,, memang makan sekali
memang rase nak makan lagi la after tu. nak2 belacan die
memang pedas gile.setiap kali mkan kat citu, msti abes
air mate,air hidung, air mulut klua sebab terlalu pedas!
kahkah!














special menu: ayam kampung, sambal belacan,sup,kari & nasi

kiteorang just tapau dan menjamu selera d rumah je..
sebab perut still knyang..hehe. alhmdlh knyang sngat
hari ni... hati saya da terubat & tak merajuk bila boleh
makan makanan yg best2..hehe. ok terima kasih sebab
anda semua boleh spend time jap bace entry saya kali ni.
hehe. bye salam.

p/s: kalau saye merajuk len kali,, bagi je eskrem pasti da
tak mrajuk.hehe.

No comments:

Post a Comment