Followers

Tuesday, February 1, 2011

ermmm shopping lagi?

shopping! ha itulah benda yang tak boleh dipsahkan
dngan perempuan ni... aku tahu la sebab aku pon
perempuan.. hehe. cuba kowang perhatikan. kat mana2
shopping complex msti dibnjiri dngan kaum2 hawa ni.
ha btul kan?? aku tak tipu..











                                           gambar hiasan**

pastu yg ramai asyik duk shoppingje msti owang mlayu kan??
sies aku tak tipu... nak2 ada SALE.
tak kira la sale smpena raya puasa ke, CNY ke, depavali ke,
merdeka ke, new year ke, chirstmas ke, cuti skola n cam2
perayaan la.. tapi aku tgok hampir spnjang tahun duk sale je
memanjang. mane xbuat aku ngan kaum2 hawa yg lain gila??
haha!













                                         sale babe!!












                       ha hambik kau! haha!


kalau nak pergi shopping xpayah la kowang bwak
teman lelaki ke, bapak ke, adik / abang laki2 ke,
atuk ke, abang sdare laki2 ke or smue kaum adam
la pasal dierang ni memang anti gile bab2 shopping ni.
yela pmpuan kalau dah ade sale ni,, da jadi rambang
mata. mata da jadi blink blink aw.kahkah! tak tahu
da nak plih yang mane.











cntik wedges ni ^_^














anak2 jean:: jeans!















pilih2 mane yang berkenan :))










                                        ini shawl ya!

erm sebenarnya byak bnda lagi yg bese kaum2
hawa duk shopping ni.. tapi ckup la ni antara
menjadi pilihan yg wat aku dgan kaum2
hawa yang lain yg asyik duk gile shopping ni.
ngehngeh..

so scara tak langsung duit dlam acc bank pon
berkurangla... dan siap sedia la telinge ni duk tahan
ceramah free dari banker,, perdana menteri,,
menteri kewangan & sewaktu dngan nye...














nak tanam pokok duit camni la. =p

so moral of the story jgan lah mbazir duit dgan
begitu saja.. "ko ingat bapak ko cop duit??"
haha aku suke words tu! beli barang bila prlu
je n simpan duit ntok mase akan dtang....
sekian , wasalam...

p/s: erkk,, boleh ke xshopping dah dlam hidup aku ni??

No comments:

Post a Comment