Followers

Monday, February 14, 2011

loceng kecemasan!

kring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"weh,weh,,bunyi loceng kecemasan la!!kelas mula jadi huru-hara.
"cepat turun bawah sekarang!" pensyarah terus bagi arahan
kat kiteorg semua.time tu group mber aku tengah nak present.
next baru group ak yg kne present.











 bukan loceng camni yang bunyi =p


mula2 was-was jugak nk trun bawah...tapi takut betul2 kecemasan
kiteorang pon turun la ramai-ramai."sila guna tangga bukan lif time
nazak2 camni yea..." time tu ak xrase takut ape2 pon,,happy lagi
ada la.sebab ak pkir msti klas petang tu BATAL.kahkah.

bila sampai bawah,,hnya budak2 klas ak je yang ade.blur2 la kiteorg
semua time tu.ape yang sbnar brlaku ni??ade kebakaran ke??ke ape??
tapi nape budak klas lain ngan pensyarah lain takde??













tiba-tiba

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
cisssss!!wtFish!!!aney2 dari TM tgah wat kerja kat dlam
lif.pastu dierang tertekan simbol loceng tu.tu pasal satu
bangunan yg dngar.hadddoooiiii....bikin panazz itu olang!
aku ape lagi.trus gelak sakan.kahkahkah,b*********
betul!sia-sia je angan aku klas batal petang yg kelam
kabut tu.

kiteorang kene naik atas balik n then smbung kuliah n
presentation semula.grrrrr*******













p/s:1st day kuliah arini wat aku pening spnjang hari.huhu.

2 comments:

  1. hahahhahahah mmg lawak r....dh 2 dgr2 smpai bwh kne berbaris padahal....xda pon...nk gelak jer aku.....

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...
    nasib baik kite xbratur.
    kalau x ag klaka wei
    hahaha

    ReplyDelete