Followers

Friday, February 18, 2011

kami & masa

dalam seminggu, hanya sehari saya suka.
SABTU! hehe sebab c dia xkeje hari tu.
hnya kerana sabtu je dia cuti,,mcam2 la
plan aktvti yang kiteorg nak wat sama2..










 last week,, ( sowi lambat post kt sini )
seperti biasa c dia mesti datang ptrjya
ntok spend time same2..so jmaat malam
tu ak da pkir ape yg nak dmasak dan
sedap ntok d mkan oleh c dia..hehe.
before die smpai,,ak duk kung kang,
kung kang kat dapur wat spaggeti..
hehe.naseb baek mnjadi,,best lak tu.
haha angkat bakul sndri la plak ak ni..














hasil air tangan aku..hehe

after lunch,,kiteorg pg jlan2 kat alamanda n after tu
dia ajar ak bwk kete.hehe. sies ak tkut gile nak blaja
bwak kete ni.apa yang dtkut pon ak xtaw.adooiii...










"jgan la jelir2 wei..aku taw la aku xpndai bwak.."

tak lame pon blja aritu..sbab cuace tak mengizinkan..
hari hujan..pastu kiteorang plan nak masak same2
malam tu.perghh!! memang seronok main masak2
same2..hehe. so kiteorang shopping jap pe yang patut
pastu baru blik uma n then masak ntok our dinner..




















pastu hari rabu lepas aku ade dating dgan die lagi..hehe.
conok! kiteorang pg tgok movie crite 'sini ada hantu'.
nasib baek cite die best.before movie start,,kiteorang
pg isi perut dulu.hehe.oleh kerana mcd da xleh mkan,
kiteorang saje nak try mkan kt popeye...hehe.












































pix2 di popeye e-curve,damansara...

makanan kt situ best la jgak..tapi best kfc lagi la
bagi aku kot..hehe.. korang boleh cube pegi 
makan kat citu.. ^_^ k la all,,c u next entry..
iAllah esok dpat spend time same2 lagi...
salam...

No comments:

Post a Comment