Followers

Saturday, October 13, 2012

tanam anggur

perkataan tanam anggur ni dah tak asing bagi kita kalau
dah cecah umur 21tahun ke atas. betul kan?? setuju??
hehehe.

hasil tanaman anggur belakang rumah.hehe


tanam anggur atau perkataan sebenarnya adalah menganggur.
tapi disebabkan masyarakat kita ni lebih suka guna double meaning,,
so aku pon guna jugak la.haha.okey sebelum aku pergi lebih jauh aku
nak kasitahu yang aku adalah salah seorang graduan yang sedang tanam
anggur berlambak-lambak belakang rumah. bukan tak dapat kerja, tapiiii
ntahlah... memilih sangat kot! hahaha

alhamdulillah last week 2 intiview aku dapat. dan alhmdlh dua dua tu aku
berjaya. satu kat taska kementerian belia sukan dan satu lagi kat tadika
permata. oppss jangan tak tahu yea ekceli cik myna ni adalah seorang
cikgu.hehehe. (rindu nak dengar kids panggil aku cikgu myna :) )

bila pikir balik,mintak pandangan dan nasihat orang sekeliling and lastly
mengadu pada yang Esa,, aku dapat jawapan melalui solat istikharah.
nampaknya tak sampai masa lagi kot nak habiskan masa dengan bekerja.
pilihannya aku kan sambung study dalam bidang pendidikan awal kanak-
kanak jugak. aku harap aku buat pilihan yang betul dengan sambung study
ni. wish me luck in my life. sayang semua.


p/s : rindu sangat pada si dia.. jaga diri sayang di tempat orang. 

No comments:

Post a Comment