Followers

Thursday, October 18, 2012

BERLAGAKNYA KAU!!

aku paling pantang kalau ada orang berlagak
nak mampos dengan aku. macam ko tu baguusss
la sangattt khannnnnn!!!!

aku tak tahu la nape cashier yang kerja kat area
Kuala Terengganu ni berlagak tahap dewa. cashier
je kot. belum jadi boss!

ok kisahnya camni.

semalam aku ikut mama & abah pergi settle banyak
perkara. past settle semua benda tu kitaorang pergi
beli barang kat MYDIN MALL KUALA TERENGGANU.
takdela banyak sangat beli barangnya.so pergila
kaunter ekspress. sesampainye kat kaunter ekspress,,

"barang banyak ni. tak boleh bayar kat sini.kali ni
je saya boleh kira.lain kali saya tak nak kira"

mama pon kira. ngam2 10 item. tetiba aku datang.
bawak aiskrim cornetto ntok aku terus ngap dalam
keta nanti. tetibe minah tu sound aku.

" dah lebih 10 barang, bayar kaunter sebelah."

WHAT THE FUCK??!!!

bengang gila babi aku time tu. terus r aku sound.

"la, lebih satu barang je kot. tu pon nak berkira.
laen la lebih 10barang lagi. hilang pelanggan la
kalau ko layan pelanggan camni!

ikutkan hati aku nak sound lagi. tapi abah halang.
abah bagi duit suh pegi bayar kaunter sebelah.
memang hangin gila la aku time tu. ko cashier je kot.
tu pon nak berkira. eskrim tu aku leh pegang sendiri
kalau ko kedekut sangat nak guna plastik MYDIN
ko tu!

memang aku fuck ko abes2 la weh! tak sempat lak
nak tengok nama si F tu. boleh aku buat aduan pada
pihak atasan pasal staffnya layan lebih kurang je.
kalau kerja tu layan la orang elok2. kalau tak leh layan
orang ko pergi je keje kat zoo jaga singa gn rimau.
baru layak ngan jawatan ko!

sorry terlebih emo dan menggunakan ayat terlalu
kesat pada entry kali ini.

No comments:

Post a Comment