Followers

Monday, October 29, 2012

aidil adha :)

aku tahu raya haji dah lepas. tapi tetap nak update
gak pasal raya. nak nak raya kan melibatkan makanan
yang best-best. so bertambah semangat la kan aku nak
hupppdate! ^____^

aidiladha pada tahun ni jatuh pada hari Khamis 26 Oktober
2012 bersamaan 10 Zulhijjah 1433. raya kali ni tidak
semeriah raya aidilfitri yang lepas pasalnya my abah,family
along & family angah takde beraya dengan kitaorang di sini.
even tak lengkap semua orang ada tapi kami tetap meraikan
hari yang mulia tersebut macam umat Islam yang lain. and
alhamdillah raya kali ni bestt jugak la.

salam aidiladha dari cik myna :)

makan-makan

kumpul beramai-ramai 

bersantai

sesi jual beli tudung pon ada ^_^

love kids

satey homemade

tradisional tgganu:: nasi kuning so nyummy :))

tak banyak gamba makanan dapat snap pasalnya aku asyik ngapp
dulu baru teringat nak ambik gamba.hahaha. seryesly siapa yang dah
lama tak jumpa aku pasti terkejut dengan bentuk fizikal aku sekarang
sebab makin tembammm.. ok la bye!





No comments:

Post a Comment