Followers

Monday, September 17, 2012

convocation

salam readers.

alhamdulillah akhirnya aku berjaya menghabiskan
study aku kat Kolej Perkembangan Awal Kanak-Kanak,
Damansara selama 2tahun 6bulan.. and masa yang ditunggu
telah pon tiba, my convocation pada 08/09/2012. yeayy sangat
seronok sebab dah grade setelah setahun lebih duk tunggu hari bahagia
aku ni. ceyhh macam hari nak akad nikah pulak aku rase ^_^



muka cuak @_@


ekceli aku lebih excited dapat jumpe member-member than
konvo ni. yelah nak jumpa payah kot.sorang kat Terengganu,
sorang kat Pahang,sorang kat Sabah.memang payah la kan nak
jumpe T_T so time rehersal nilah kitaorang asyik duk sembang
sakan. abes segala gosip telah "terrr"keluar haritu."terrr" okeyy.
muhehe.dah lupa dah pasal nak konvo esok hari.tapi bila teringat
cuak dowh pasal nak kena naek stage terima segulung diploma tu >_<


                                       friend forever sayaaam-sayaaaam


memandangkan rehersal habis awal hari tu,kitaorang habiskan
masa duk merewang + shopping + prepare ntok dinner malam
tu dekat The Curve ibaratrumahkeduakamidahtu.haha.
lewat petang barula kitaorang rushing balik Subang Bestari
ntok bersiap nak pergi malam tu.kitaorang hanya ada masa SATU
JAM untuk bersiap.can u imagine satu jam tu aku nak mandi,solat,
iron baju,make up, tudung yang belit-belit,aiesh macam-macam!
patutlah member-member cop aku ni budak kelam+gelabah!



sesi bergamba dalam toilet *wajib*


thanks kak nik bawak kami datang sini :)


hasil yang diterima setelah buang duit kat curve ;D


finally kitaorang sampai dekat Damansara Perdana kul 9.00PM . 
malu dowh sebab time tu orang besar kat kolej yang duk berucap 
time tu. dengan muka tebal 10incii kitaorang redah je masuk hall tu. 
haram kejadah apa ntah duk berucap tu.perut aku dah mula mintak 
makanan time tu. pulak time sampai tu aku dah nampak makanan 
best-best kat bahgian luar. heaven giler dowh bila dapat makan ni.
hahaha patutlah makin tomeii pipi saya ni T_T  haaa bila tahap bosan dah 
tahap maksimum aku mula la buat apa aku suka. snap,snap 1,2,3.yeay!! ^_^


after bersiap dalam kereta.haha


menda alah ni ada atas meja.aku snap jela ;D


cupcake logo kolej.nice!


redah je snap pic ni.haha!

muka suci. ^_^

my classmate:: dari kiri kak aqma,cik myna,ieka n mumu :)


makan time!!  

after ngapp baru ingat nak snap.hahaha. qebuloqq!!

muka tak boleh blah. kejammm

ok fine saya nampak gemookk sangat -_-

muka over excited !

alhamdlh tanggal 8 September 2012 aku telah berjaya tamatkan
pengajian diploma aku. terima kasih mama and abah sebab alwys
give motivate n doa tak henti2 pada anakmu ini hingga berjaya 
menjadi top5 para graduan yang berjaya menamatkan pengajian ni.
terharu,sebaknaknanges,teruja semua ada. terima kasih jugak 
pada along n abg mat sebab banyak tolong adikmu ini sepanjang
time study ni. terima kasih jugak pada my lecture,my bestie,kawan2 
kelas kohort 5,6 dan 7 sebab banyak beri tunjuk ajar. and the last
one thanks you so much for my special my yayang because u r alwys
with me.. *yayang thanks taw. abg selalu ada time senang dan susah
syg.yg paling syg tak boleh lupa abg banyak tolong syg buat 
asgmnt.hehehe.love you so much.cpat anta rombongan meminang.
haha tetiba klua topik pulak*

malas dah nak menaip.penat dowh duk perah otak nak flash back
semula apa yang dah berlaku. aku tempek-tempek gambo jela yerk.
opss sebelum aku terlupa nak kasitau yang kolej aku ni buat majlis
konvo ala garden. nak feeling2 duk kat australia la sangat khannn....

gambo tak lawo sebab takde camera nikon -___-

muke over xcited ^_^

jasamu dikenang mama n abah!

 tQ for coming my c-day !

i like this pic damn much! muka orang2 tersayang :)

yayang datang buat suprise! 

thanks yayang bagi roses,teddy n choc!

aku rasa ni entry paling panjang aku duk tulis n ngadap. semoga 
readers tak jemu baca my entry yang  over melalut ni. okeylah 
c u nexxttt entry! 

wassalam.
lovelove.



No comments:

Post a Comment