Followers

Friday, August 19, 2011

saya makin bahagia :)

salam semua.

mak aihh lamanya tak update blog ni.. ekceli banyak
je idea yang nak tulis.tapi disebabkan macam2 alasan
yang boleh diberikan,aku buat tak nampak je kewujudan
blog cik myna ni.muehehe.

last week, en.yayang sakit lagi.. kali ni kepala dia
pulak kena jahit.. aku tak sanggup tengok dia berterusan
sakit. kalau boleh,biarlah penyakit dia tu aku yang tanggung.
wuwuwu. TAPI dalam keadaan dia sakit tu, sempat jugak
dia datang kat aku even time tu aku duduk kat klang umah
abang aku. sepatutnya aku la yg pegi melawat die.tapi terbalik
pulak.huhu.makin hari aku rasa makin bahgia hidup ngan die.

kebiasaannya setiap minggu dia habeskan masa ngan adik beradik
aku,tapi semalam telah catat sejarah. first time aku kelua ngan
adik beradik die. seronok pergi shopping ngan dieorang semua.
tapi aku rasa kekok sikit la. yela mana penah aku masuk family
orang lain lagi.. tak pela,bila lagi nak blaja kan? hehe.

semoga kebahagiaan yang aku rasa sekarang kan kekal selamanya..
seryesly aku tak sanggup kehilangan en.yayang.. u are my everything.
i love you.

p/s: "awak,biar saya pegi dulu baru awak pegi..saya tak sanggup
kehilangan awak..."

i love u 

No comments:

Post a Comment