Followers

Thursday, July 7, 2011

wei, ko memang tak layak jadi nurse la !

"alamak, dah nak dekat 12tengahari! "

"aduh terlajak tidur lagi aku hari ni"


ha lebih kurang camtu la setiap hari aku duk mengeluh
time blaja kat shahputra dulu. time tu aku muda lagi.
baru abes SPM. muka pon cam suci je..muahaha.

ntah camne kali ni macam seronok nak story pasal
life aku dulu2 kala. after abes SPM, aku ada keje,
nak cari pengalaman la sangat~ ~ ~

baru sebulan keje, tetiba aku ada dapat satu penyakit.
& harus di opret. ala apendik je...hehehe. lepas peristwa
tu bapak aku tak kasi aku keje, duk jela kat rumah.
memang boring gile la life time tu. pasalnya aku boring duk
umah, tanpa pikir panjang dan terlebih excited aku pon
sambung blaja kat kolej Shahputra, Kuantan. pulak aku
amik course Nursing.muahahahaha. camne la aku boleh
nak amik kos tu sedangkan darah tu semua aku nak muntah
kalau tengok. eee yerkkkkeeettt ! >___________<



seingat aku lagi, dalam seminggu ada dalam 1kelas je kot aku
pegi. bayangkanlah satu kelas aku tu ada 300++ student.
mana lah lect nak kenal kau. yang gedik2 tu lect kenal la. aku
ni bukanla yang gedik2 tu.. hihihi (gelak sopan) so aku suruh
jelah kawan2 yang lain tolong sign kan. maen tibai jela weh.

aku ingat lagi 1kes ni. aku ni tak ramai kawan kat kolej sana.
ntah ah tak berminat nak berkawan ngan dieorang.hahaha!
kawan2 aku dak nursing under UITM. so kiteorg xsama kelas
la. time tu aku baru bersemangat nak pegi kelas. duk lepak2
dalam kelas sementara tggu lect masuk. sekali ada member
aku yg dak uitm tu panggil aku. die ajak pegi keluar lepak kat
mall. ahh aku apa lagi, terus amik beg dalam kelas dan terus
blah. aduh,,sekali time nak klua tu berselisih ngan lect aku pulak.
die tengok je aku klua, tapi aku wat2 men hp. wat muka tak
bersalah langsung klua klas camtu je.muahahaha. nakal gile dulu2!

                                               muka time nakal2 dulu!



ha ada lagi perangai aku yang bangang2  tu. aku tak tahu kenapa
kalau kelas pengajian islam mesti aku tidur. ustaz baru bagi salam
aku dah mula tutup mata. memang nyenyak gile la aku tidur. tak sedar
hape. sedar2 bila ustaz kate ok tamat sudah pengajaran kita hari ini.
siapa2 yang tidur boleh la bangun sekarang. arghhh malunya time tu.
tapi naseb baek bukan aku je yang tidur.ramai kot yang tidur.hahaha.
ustaz aku tu suka bagi asgmnt taw setiap minggu.

tapi aku tak pernah tahu apa tajuk asgmnt.satu hari tu ustaz kata
sapa yang tak hantar asgmnt tak boleh amik exam.ahhhh sudah..
 time tu asgmnt yang dah siap orang anta kat ketua kelas.
kebetulan time tu aku duk sebelah ketua. tanpa segan dan malu aku
kate kat ketua aku tu nak tengok asgmnt dierg semua tu buat. padahal
time tu aku amik salah satu asgmnt dan aku sorok buat balik.muahahah
dajal gile aku. balik terus tiru asgmnt tu. ok,ok sebenarnya keje tu bukan
aku wat sorang2.tapi ngan member2 aku. owh sangatlah kejam pasal
bukan sekali je aku buat camtu tapi banyak kali. jahat ko myna!



seryes dulu aku memang nakal gila. aku tak tahu apa aku blaja. naseb
baek satu sem je aku blaja kat situ. pastu aku terus stop blaja kat situ.
memang buang masa,tenaga dan yg paling bangang yg aku nak kena
tanggung sekarang adalah aku berhutang gn ptptn RM10000. padanlah
muka kamu wahai cik myna!

tapi sekarang aku dah laen.dah berubah. past stop blaja kat situ,
aku amik kos pendidikan awal kanak2.. inilah bidang aku sebenarnya.. ^_^
cukup la sekali seumur hidup merugikan masa tu. dan sekarang aku
memang dah betol2 berubah sampaikan aku jadi budak rajin dan jadi
best student kat kolej aku ni.hahahaha.

ok la bye!

p/s: semoga aku jadi insan yang makin baik & cute di dunia & akhirat.. amin... :))

2 comments: