Followers

Sunday, July 10, 2011

celebrate befday gurl & terjumpa cik epal !!

salam semua.

4july lepas befday my sis, along. tapi pasalnya
2minggu die kene pegi krsus kat terengganu,
semalam baru sempat celebrate befday dia yang
ke 25. semoga panjang umor, murah rezki,
& cepat2 aku dapat anak buah ^_^

mula2 nak celebrate kat area alamanda je.
tapi abang aku keje pulak harini dan kebetulan
dia memang keje kat area sunway, so dengan
kata sepakat kami menuju ke sunway pyramid.

                                                  let's go to FULL HOUSE!!

arghh terlebih excited la aku kan pasal pegi
makan kat FULL HOUSE!! die punye tempat
cute sangat2! pastu dalam tu ada butik full house.
barang2 yang dia jual semua cute2 dan cantik.
duit je tak cantik sekarang.hahaha! makanan kat
situ ok la. harga pon okey pasal orang yang belanja.
hikhik.

                                                befday gurl with her husband =D

dah macam magazine die pnye menu. hehehe

sesi memilih menu :)

abang saya & adik saya juga turut serta ^_^

saya pon turut serta ^_^


memang anak melayu sejati ~ nasi lemak!


chicken chop abang ipar aku punye

delicious sandwich~ befday gurl punye
chicken chop burger ~ mine! 

menjamu selera :)

memang terlebih excited time makan!haha

suke la tueewww.... hikhik

time makan2 tu,kiteorang duk sembang pasal cik epal yang 
gila tu... oppsss i mean gile glamour tu...muahaha. sekali tu
cik epal betol2 datang. dia ngan en.sS nya datang makan
kat full house tu jugak. omG! rasa tak caya jumpa dia.

mula2 rasa malu nak tegur dia, tapi orang kate peluang 
yang datang jangan biarkan ia pegi.hahaha skema nak
mampos ayat.tak leh blah! so after makan tu, pegi butik 
yang ada dalam full house tu jugak n then aku beranikan
diri ntok tegur cik epal.hahaha. seronoknya ati tak terkata!

                                        thomas ni ada kat tengah2 restoran full house tu..

                                               butik full house sangat cumil! geramm!!

duk ushar2 je... nak beli rase tak berbaloi.huhu

CIK EPAL !!! i likeee u so much!!

ni gamba ke2. padahal macam sama je.haha

adala dalam 5,6,7minit duk borak2 ngan cik epal.. 
arghh sangat la gumbira. aku rasa kalau jumpa
artis pon aku tak excited macam ni.muhehehe.
dan tak sangka gmba kiteorang ni die wat masuk
dalam blog dia yang pemes tu.i likeeeeee ^_^

sebelum keluar dari full house, kiteorang sempat 
amik gamba lagi. rugi la kan bayar mahal2 tak 
amik gamba sangat. hikhik.

                                      sofa ni macam dalam cite korea tu.lupe lak tajuk apa
                                               alang bersama awek yang comei.hahaha

                                     smart woohh kite ni *_*

time otw nak pegi ke parking, ada terjumpa ngan 
orang gold. aku je yang excited nak amik gamba.
adik ngan abang aku malu2+ takut pulak nak
amik gamba ngan orang emas tu.hahahaha.

                                                       ekceli aku tengah cuak time ni.haha!

ok la, dah penat duk upload gamba. lastly aku nak
wish sekali lagi happy befday along! dan selamat
berpuasa.hahaha tetiba pulak. akhir kata semoga
aku dapat jumpa lagi cik epal.

ok bye !

No comments:

Post a Comment