Followers

Wednesday, March 2, 2011

terima kasih :)

salam semua.

alhmdlh syukur pada Allah sebab sekarang
hati aku makin tenang sekarang...
betul kate orang,, bila kita ada masalah,
mengadu semua padaNya...
terima kasih ya Allah...

mama,
even mama jauh,, mama tetap take care bout me..
alwys nak tahu prkembangan semasa & keadaan
aku ok or tak...alwys love n miss u PUAN BADARIAH..
terima kasih tak terhingga buat mama ku sayang!

yayang,
thanx a lot! tu je yg mampu syg luahkan ntok abg.
even abg alwys bz ngalahkan najib or nik aziz,
abg tetap ade mase ntok tolong syg tu semue..
pastu alwys support me,,bg motivasi n evrythg..
pengorbanan abg kt syg btol2 syg hargai...
i love u so much!

mumu,
ko memang sahabat aku..
ko sentiasa ade ngan aku..tak kire time susa senang..
ak senang & tenang kawan gn ko..
ak arp kite btol2 dpat jage friendship kite ni..
thnx babe! ko byk tlong ak.
( nanti ak pulangkan blik bju ko yg ak pnjm.hehe)

ika,
1stly sowi 4 evrtyhg.( ko fam sndri la yea..)
keadaan yg memaksa ak buat ni semua..
terima kasih sbb selalu bg nasihat kat ak..
ak pon arp friendship kite kekal smp bile2..
rindu nak tido same2! > _<

along,
nak say thnx jugak kat akak ksygn ak ni..
sebab alwys tnye cmne keadaan aku..
bagi nasihat, bg support...
terima kasih kakak! haha (????)

& pada semua yg amik berat pasal ak jugak..
terima kasih semua. mungkin tanpa anda semua
saye xkuat cam skrg nak harungi semue ni..
ak yakin pada Allah apa yang berlaku sekarang
kat aku pasti ade hikmahnya...

wassalam..

p/s: time ak tngah stress,, aku dpat good news.
result last sem baru klua semalam.alhmdlh,NAIK!
^_^

No comments:

Post a Comment