Followers

Wednesday, March 9, 2011

kelua dari kL !

salam semua...

aesh,dah lame tak tulis entry kat sini..
so sempena kelas takde harini dan
sebelum aku nak ngadap asgmnt yang
belambak tu, ak nak la luah sepatah dua
kata kat sini... ^_^

tak sangka dah 4 bulan family tersayang
aku stay kat arab saudi yang jauh nun disane..
aku pulak dah boleh kot survive hidup sendiri
kat sini..sampaikan ade mber2 aku bgtahu...














my family time buat umrah haritu.. sedikit jeles~


"kecian myna kan..dah la fmly jauh, pastu skrang
stay sorang2 pulak...."

pergh.....aku rase nak lempang banyak kali je tanpa
henti kat ****** .. yela memang agak tacing jugak
la aku dengar camtu...

tapi....

bila d pikir2 kan balik.....

ahh,,,lantak la ape orang nak kate. 'lebih baik aku stay
jauh dari mber2 tapi hati xsakit..dari aku stay dngan yang
lain tapi hati slalu sakit,,baik xpayah'. -_-

tu jela yang mampu aku nasihat pada diri sendiri sekarang..
alhmdlh hati makin tenang stay kat sini...

problem yang aku hadapi tu makin hari dia dah makin jauh
dngan aku..alhmdlh.. semalam tetibe abang aku ade post kat
wall fb dia..terlalu rindukan fmly d sana... aku pon rindu
dieorang jugak!!!!! uwaaaaaaaaaaaa !!!!

tapi malas nak feeling lebih sekarang. sekarang aku nak pikir
tempat mana yang best ntok kami adik bradik yg stay kat mesia
ni nak spend time same2 time weekend ni...












kat mana ni? macam best ^__^


 pantai pD?

genting highland?

sunway lagoon?

balik nogori 9?

alamanda je?

melaka?

balik ganu??













ahh,,,any suggestion please..... nak sngat spend time
together...secara tak langsung aku nak pale otak aku
ni kosong balik....haha! ok la bye2!

p/s: jangan kate la lepak kat umah along je.. -_-

No comments:

Post a Comment