Followers

Tuesday, February 5, 2013

birthday song in mandarin


when ur befday?? hehe


salam reader.

ehem.. aku dah mula active nak update blog
tiap2 hari. hikhik gelak sopan. 

this sem aku ada amik subject mandarin.
ada sorang senior aku ni tanya aku.

senior: eh awak sem berapa yerk? tak penah nampak
           pon awak sebelum ni?
cik myna: owh saya new student. baru first sem.
senior: owh i see.. but why you dah amik subject mandarin ni?
cik myna: kenapa ??
senior: owh takde la.. sebab biasa sbject ni last2 sem baru boleh
           amik.. sebab subject ni cam susah sikit.
cik myna: owh yeke.. xpela saya try belaja dulu.. iAllah boleh... 

senyum tak perlu kata apa-apa. oiiitt menyempat ko nyanyi yerk!

hahaha. actually for me tak kisah kot subject mana yang kita nak
blaja for this sem. yela nanti tetap kena blaja n tetap kena harungi
semua tu. doakan aku leh abeskan blaja kat sini yerk kawan2...

last week  wo de laoshi (my lecturer) ada ajar satu lagu.
lagu happy befday in mandarin. nanti korang boleh la nyanyi
lagu befday tu in mandarin pulak. kalau in malay and english cam
dah bosan je kan? hehehe. music and rhyme dia sama je.
sebut je laen.hehe.


shengri kuaile (happy birthday)
zhu ni shengri kuaile
zhu ni shengri kuaile
zhu ni xingfu wu zhijing
haoxiang songbai changqing!!
(repeat 2x)

okayy boleh nyanyi sama2 ye nanti. nak buat choir nyanyi beramai2
pon boleh.hahaha gelak jahat! tak lama lagi befday my mom. boleh
la aku nyanyi lagu ni kat mama. hehe.

eh terlebih awal pulak aku wish befday mama.hehe


kali ni tak leh tulis panjang2. sebab aku nak tido jap before
pegi kelas.haha. kelas sejam lagi and pulak ada quiz.terbaekk.
okay la see u all next entry.

byeeeeee

No comments:

Post a Comment